Assalammualaikum and heyy guys.You have stuck in my official site.So,please behave and polite in my blog.Thanks visiting my web.Good behave,good act,good person :)

Sabtu, 16 Mac 2013

Keding Saya :)

tungg ahh dapat spongie :P

"EHEM EHEM BIRTHDAY AKU NAK BOYFIE SORANG BOLEH?"
hahahahahhahahahahha XD jkjk

Kalini entery panjang sikit yawws,maklumlah aku dah buat tahi dekat dia dengan tak wish birthday dia,dajal dia masa kena tutup mata.wkwkwk XD Sorry and sorry my dearest Nisa.Hmm act aku tak update apa apa pun sebenarnya masa aku cakap baca blog aku,tapi niat ada kay.Sebab tu aku postpone kata malam ni lah besoklah and samapia hari ni,pity on you Nisak.Hmm sorry one more time,forgive me kay?Aku tahu kau dah usahakan nak online pakai  lappy walau pun bb kau dah patah*macam haremmm -,- Panjangnya intro aku.Kstar dari mana yekkk? Let's scrolll down >.<

K,SMUC plan nak smabut birthday Nisa tapi bukan tarikh birthday dia lah 8/3 tu *aku ingat kay.Kitaorang sambut 14.Best gilosss.First plan,kitaorang rancang nak angkut Haziq si scandal Nisa tu,tapi tukar plan sebab si dugung tu macam leweh je.Malas nak berurusan dengan orang yang tak sporting ni.Tapiiiii,sebelum tu kitaorang plan kalau Haziq ada boleh dia bagi Nisa Spongie tu,and bukakakie yang tutup mata Nisa tu Aww sh shuwettt :* Namun *eceh macam essay dah tak menjadi sebab Haziq berperangai macam tahi bila aku dengan Zila nak plan dengan dia.Ughhhh geram akuu,kalau kau ada Haziq Nisak  tu dah malu gila nak mampos plus meleleh leleh dah.Aisyyyy skai lah kau ni,plan punya baik tapi kau macam haprak Haziq.Argggghh tutup cerita pasal plan yang tak jadi tu k,Nisa jangan sedeyh :P

Walaupun plan A tak jadi,plan yang betul ni pun sangat lah best.Nisa nangis jugak.Selalu dia ni kerek cakap nangis dengan family ja,ahhh tapi  now dah nangis depan mata kitaoran semua.Kelakar lah kau perempuan XD Firstly,masa tu baru habis kelas Sains then Zila buat2 ajak pergi kantin then,Nisa macam malas and dah dpaat agak rasanya.Hmm,apa lagi kitaorang terus tutup mata dia,meronta ronta kau.Nasiblah masa tu tak amai time dekat takraw je ramai budak laki.Tahan malu bhaiii,kau apa tahu tutup mata jaa.Punya susah bawa si keding ni jalan smabil tutup mata,tak reti nak diam.Huh.Kitaorang bawak sampai sekolah rendah STAR tahu tak?Uishhh  last2 tak jadi dekat situ and buat depan rumah Auni.Tapi time bawa Nisa tu aku asyik mendajal Nisa jelah longkang lah,tingkap lah pokok lah.Hahah,aku sampai hantukkan kepala dia dekat pokok siaaa.Sorry wehhh tak syok kalau tak gelak XD Lebam tak?weeee

Then depan rumah Auni,Nisa punya takut nak naik  motor sebab mata dia still tertutup.wawaw.Lahaiii Nisak Nisak :D Dioarang prepare gempak dengan ayam gorengnya,hotdog,keropok.Perghhh kenyang sampai ke malam jugak aku.Hmm sweet giloss Hani and Mimi nyanyi lagu Kl kita.Menangis walaupun tutup mata.Kelakar Nisa nih.Nyanyi lagu sahabat lagi lah melalk budak tu.Then siapa tah yang bukak kan ikatn kat amata dia tu,nampak sangat Nisa nangis.,Uhuuuuu.Tanpa Haziq pun nangis kayhhh.Si Mimi pulak beli kek kecik atas dia ada ultraman.Hahhaa perli k perli.Sian Nisakk.Lepastu dia wish batch 98 semua staright A and Yumizarai Macam dulu.Awshh meleleh air mata masa dia cakap.Hahha.

K,ni satu lagi story masa birthday Nisa tuh.Ni semua kerja leader jahat tu.Eh 50 peratus aku ingat kau pindah betul betul tahu?Dia bleh announce yang dia tipu kitaorang pasal pindah tu,ya Allah gila tak baran.Samapi Hani Mimi S and Mira semua marah dia gila babeng.Hani lak menangis sambil marah dia.Mimi pujuk kata sorry,dia kata dia nak tengok kitaorang syaang dia tak.Ya Allah,seharusnya kitaorang syaang leader kayhh.Then kitaorang berkelah ramai ramai depan rumah Auni tu yang ada taman permainan tu.Haha bentang tikar semua orang tengok wehhh.Seghonokkkkkk (Y) macam ni.Haha.Hmm act aku nak buat suprise untuk kau and video untuk kau tapi ada problem lah.Haiiii sorry lah Nisa yang ni je mampu aku buat k :) Hope suka.Sebelum tu *off lagu blog aku dulu* 




Sorry lambat upload Nisa.Banya problem,kbye.Assalmmualaikum :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan